Hej!
Jag vill bara ha en åsikt från er vad ni tycker.
Jag har uppdaterat min portfolio med hemsidor på min hemsida.
Tycker ni det är något ide att ha med referenser över hemsidor som inte finns kvar på nätet, som liksom är offline? Känns kanske meningslöst att berätta att man gjort en sida som inte finns kvar på internet?
Du kan ju se det så att webb-sidornas generella stil förändras med åren och företagen förnyar utseendet på sina webb-sidor efter x antal år. Du behöver kanske inte visa sidor i din portfolio som du gjorde t ex 5-6 å sedan utan visa endast de nyaste, som följer dagens trend så att säga. På det sättet ger du alla en bild av att du och din stil också förnyas med tiden.
Har jgort en del sidor åt vissa dansband och en del band existerar inte ens idag och dom sidorna gjorde jag för typ 4-5 år sedan. Och då är det inte kanske relevant att visa upp dem.
Alternativt skulle man kunna visa alla webbsidor som är online och sen ha en länk visa samtliga webbsidor.
Men när folk anlitar mig så är ju 99% av lla nyfikna på vad jag gjort dom senste året. För att se om man "är med i matcen" osv...
Du kan ju ha som kuriositet en arkiv-sida där du visar upp dina äldre skapelser och där du kan då nämna att vissa sidor kan ha upphört att existera.
Ha en skärmdump av sidan ifall den nån dag slutar att finnas till.
Det är bra att ibland verifiera om en adress fortfarande fungerar. Det är irriterande när man besöker ett portfolio där typ hälften av länkarna inte fungerar.
287 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e