Funderar på att installera PHP/Java Bridge för att se om det är så bra som det verkar.
Är det någon här som har använt det och som kan berätta om det funkar bra?
Vill inte installera något buggigt och lägga ner en massa tid på att lära sig och testa.
Funderar på att installera PHP/Java Bridge för att se om det är så bra som det verkar.
Jag tittade på det lite snabbt och jag har väldigt svårt att se varför någon skulle vilja använda en sån märklig konstruktion, vad är syftet? Ser ut som århundradets nödlösning i mina ögon.
Är det någon här som har använt det och som kan berätta om det funkar bra?
Vill inte installera något buggigt och lägga ner en massa tid på att lära sig och testa.
Eh, det verkar ju inte direkt vara en tvådagarsinstallation som krävs. Det är väl bara att tanka ner och testa. Ge det tio minuter. Men jag kan tala om för dig redan nu att det är fel väg att gå.
Jag tittade på det lite snabbt och jag har väldigt svårt att se varför någon skulle vilja använda en sån märklig konstruktion, vad är syftet? Ser ut som århundradets nödlösning i mina ögon.
T.ex om man som jag jobbar en del med XSL-FO.
sgtpepper skrev:
Eh, det verkar ju inte direkt vara en tvådagarsinstallation som krävs. Det är väl bara att tanka ner och testa. Ge det tio minuter. Men jag kan tala om för dig redan nu att det är fel väg att gå.
Nej, installationen tar ingen tid, däremot att testa ordentligt tar tid.
Tid som jag kan använda till annat om någon annan redan har testat.
Jag förstår inte riktigt hur du menar? Är det för att du vill använda Apache FOP eller vaddå?
Det jag menar med nödlösning är att jag har svårt att förstå varför man skulle vilja använda PHP i kombination med Java. Det finns ingenting i PHP som inte finns och överträffas i Java, istället för att hålla på med fullösningar så är det väl bättre att ta steget och bygga sin webapp helt i Java i stället?
133 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.b746b907