Jag vet inte vilken fråga tillhör katalog, så jag lämnade min fråga det här underrubrik -> Övrigt.
Jag behöver filnamn-listor, för att kunna förstå bättre. JAg är ganska ny här område, har inte begripit ordentligt vilken fil som ska hamna i rätt o så. Jag kan bara index.htm - vet vad det betyder, inte mer....*suck*
Jag behöver använda av mig där filnamnslistor att förstå bara...
Det skulle koppla mellan Dreamweaver... påverkar det? jag är nybörjare för det programmet.
Så.. vart kan jag hitta allt om filnamn-listor/beskriv. Jag försökte söka via google men hittade ej ännu. Vad kallar det för det annars?
Jag gissar att du är ute efter vad dina filer skall heta eller? Enklast är att låta första sidan vara index.htm sedan de filer du skall ha med döper du efter vad de innehåller typ en sida med länkar döper du till typ links.htm.
Jag gissar att du är ute efter vad dina filer skall heta eller? Enklast är att låta första sidan vara index.htm sedan de filer du skall ha med döper du efter vad de innehåller typ en sida med länkar döper du till typ links.htm.
Ja, du gissade rätt. JAg är ute efter vad mina filer ska heta.
Jag tänkte på t.ex. bilder, .jgp, flash-bild,
Det är för att få kunskap på rätt sätt.
Jag är osäker på oxå att filnamn ska heta , t.ex. bilden -> länk.
Är det bara: bilden.jpg och links.htm? :q
(index.htm är färdig, utom bilder, länkar bara, o ska göra flera sidor oxå, katalog lite till oxå)