Av mina egna efraenheter så ska du inte gå till högskolan. Har gått kurs på högskola.. Lärde mig inget speciellt. Kunde lika mycket innan som när jag gick.. tyvärr! Men iofs så kan det vara bra att få baskunsaper. Skall inte säga att det är såhär över allt men kolla upp vad dom har att erbjuda så blir det nog bra!
Lycka till!
Hej allihopa. Hoppas att jag skriver på rätt ställe. Gjorde en snabbsök, men hittade inget. Är helt grön när det gäller sånt här. Grejjen är den att jag har blivit lovad av min chef att gå en kurs i att bygga hemsidor. Priset spelar inte så stor roll då det är företaget som betalar. Är det någon som känner till någon bra skola eller liknande när det gäller att bygga hemsidor från grunden och att kunna underhålla den på bästa sätt. Har inga förkunskaper, men datavana. Funderar på någon högskola eller något då jag får högskolepoäng. Iof så spelar det inte så stor roll, men gärna någon kurs som även ser bra ut på pappret. Jag befinner mig i Sthlm, så kursen ska helst oxå befinna sig här. Det får även vara en lång kurs, en termin eller nåt sånt, men det är inget måste. Tacksam för svar, Daniel