webForumDet fria alternativet

Önskar förslag - ledigajobb.info

Webbutveckling

5 svar · 367 visningar · startad av HenrikAI

Medlem sedan nov. 2004112 inlägg
Frågan#1

Hej,

Jag funderar på att göra en sida för folk som letar jobb, men vet inte riktigt vad den ska innehålla.. :OO

Bra förslag är ytterst välkomna! Funderade först på att samla in annonser á la Jobbsafari, men något mer unikt skulle vara att föredra. Just nu står det dock still i mitt huvud.

Adressen:
https://www.ledigajobb.info

Medlem sedan feb. 20032 532 inlägg

Välkommen till wF

Hmm är tveksam till detta då arbetsförmedlingen har en rätt så stor sådan här tjänst.
Visst, alla jobb kommer inte in men rätt många ändå, så jag vet inte vad du ska tillföra...

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

Det finns många jobb som inte kommer in på arbetsförmedlingen, men det finns så många andra siter som täcker det. Så något unikt måste du nog komma på, här i skåne skulle en "arbetsförmedling" för öresundsregionen vara lämplig. Svårt det dära!

Medlem sedan nov. 2004112 inlägg

Tack för välkomnandet!

Jo, det är sant, därför vill jag hellre göra något annat.. förslag är som sagt mycket välkomna. Annars får jag väl släppa det till jag kommer på något riktigt bra!

Medlem sedan juli 20041 081 inlägg

Välkommen till wF henrikAI!!

Om du ska göra en hemsida som intresserar arbetslösa så måste det finnas jobb som man kan söka på sidan. även en del kurser och tips artiklar med mera som kan intressera.

Men det är ju lättare sagt än gjort.

Men jag önskar dej lycka till

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Vänd dig till en extremt smal bransch, då har du målgruppen som i en liten ask.

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)