Välkommen till wF
Hmm är tveksam till detta då arbetsförmedlingen har en rätt så stor sådan här tjänst.
Visst, alla jobb kommer inte in men rätt många ändå, så jag vet inte vad du ska tillföra...
5 svar · 367 visningar · startad av HenrikAI
Hej,
Jag funderar på att göra en sida för folk som letar jobb, men vet inte riktigt vad den ska innehålla.. :OO
Bra förslag är ytterst välkomna! Funderade först på att samla in annonser á la Jobbsafari, men något mer unikt skulle vara att föredra. Just nu står det dock still i mitt huvud.
Adressen:
https://www.ledigajobb.info
Välkommen till wF
Hmm är tveksam till detta då arbetsförmedlingen har en rätt så stor sådan här tjänst.
Visst, alla jobb kommer inte in men rätt många ändå, så jag vet inte vad du ska tillföra...
Det finns många jobb som inte kommer in på arbetsförmedlingen, men det finns så många andra siter som täcker det. Så något unikt måste du nog komma på, här i skåne skulle en "arbetsförmedling" för öresundsregionen vara lämplig. Svårt det dära!
Tack för välkomnandet!
Jo, det är sant, därför vill jag hellre göra något annat.. förslag är som sagt mycket välkomna. Annars får jag väl släppa det till jag kommer på något riktigt bra!
Välkommen till wF henrikAI!!
Om du ska göra en hemsida som intresserar arbetslösa så måste det finnas jobb som man kan söka på sidan. även en del kurser och tips artiklar med mera som kan intressera.
Men det är ju lättare sagt än gjort.
Men jag önskar dej lycka till
Vänd dig till en extremt smal bransch, då har du målgruppen som i en liten ask.