Alltså, hjälp!
Nu är det nåt fel här så att två underavdelningar på min website är totalt onåbara, sedan domänen blivit ompekad. Får följande felmeddelande i Firefox: "Redirection limit for this URL exceeded. Unable to load the requested page. This may be caused by cookies that are blocked." I IE blir det bara "The page cannot be displayed".
De avdelningarna har gemensamt är att de ligger två underkataloger ner, dvs 'www.blaha.bla/katalog1/katalog2/index.php'. Går varken att komma åt från menyn eller direkt. Hade ett antal 'index.html' med redirects i en del kataloger där det inte ligger några direkta sidor och det verkar ju som om det blir nån loop nånstans. Har rensat bort nästan alla, men det tycks inte hjälpa. Konstigt också att det funkade perfekt innan jag fick mitt domännamn ompekat till nya sidan.
Sätter inga cookies på besökarna heller, däremot kollar den på hemsidan (första sidan) om det finns en cookie och då ska räknaren hoppa över. D v s, bara jag själv har en cookie.
Någon här inne som vet varför problemet uppstått och lösningen? :)
/fun/trivia/ går till /fun/trivia/trivia/ som går till /fun/trivia/trivia/trivia som i sin tur pekar på /fun/trivia/trivia/trivia/trivia/ och så vidare...
*nynnar* "Det går hit, det går dit, det går neråt rekursivt..."
Frågan är bara varför, men jag antar att du inte har dessa kataloger på din webbserver? Förekommer det någon header("Location: blablabla") i /fun/trivia/index.php?
Låter som nån skum konfigureringsmiss på webbservern.
Aha, stopp och belägg! Jag kom på var felet var nånstans. Hade hittat nån redirect-funktion i en kontrollpanel som jag ställt in. Fast de funkade tydligen på allt blaj i hela katalogen, ingen bra lösning för mig. :-)
Kom på det när du sa 'konfigureringsmiss på webbservern'. Dock fortfarande skumt att det funkade fint innan domänen ändrades... Fast det kanske var så. Att det var tänkt att det skulle börja funka när domännamnet funkade. Eller nåt. Jaja, det är iaf löst! Tack för hjälpen!
261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25