MmackzMedlem sedan mars 200426 inlägg Frågan#1 Har en asp sidan på min server och det har gått kanon bra.
Började tänka lite på säkerheten idag och valde då att installera "iis lockd" på den och sen dog allting.
Har testat allt med godkänande av mdb mm men inte en min vanliga index.asp sida öppnar och den har ju ingen mdb koppling alls.
Verkar helt enkelt som om all asp är utslagen helt. Har en annan sida på annan webplats i servern med en vanlig index.htm och den går än utan problem.
Nån som har en ide vad som kan ha hänt?
Har avinstallerat iis lockd men problemet kvarstår ändå.
Tacksam för lite hjälp här. mvh Mackz :q
JJosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg Om du kör IIS Lockdown Tool igen, återställs alla ändringar det gjorde första gången...
MmackzMedlem sedan mars 200426 inlägg Hmm Jag avinstallerade det och trodde det skulle återställa iis som det var... Då har jag väl förstört chansen att återställa det då eller??
JJosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg Nej, det tror jag inte.. Prova att ladda ner den igen. Kör det som vanligt, o sedan en gång till. Meddela gärna om det fungerar...
MmackzMedlem sedan mars 200426 inlägg Ska jag göra :-) Sitter på jobbet nu så det blir först imorgon när jag vaknat..
mvh Mackz....
MmackzMedlem sedan mars 200426 inlägg Jodå Josef... Det gick kanon att köra det igen :-) Nu föll en sten från hjärtat tack.