arvjosMedlem sedan juni 2002129 inlägg Hejsan
Jag har kört IIS ett bra tag nu och har aldrig haft några problem med det. Men helt oväntat så funkade det inte idag när jag skulle köra en sida. När jag anropar sidan står det att han inte kan hitta filen. Men jag är säker på att det var rätt...samma som jag kört innan. Sen testade jag igen och då fick jag upp att iexplorer utfört en förbjuden åtgärd och stängdes.
Och så har det fortsatt hela dagen. Vissa gånger får jag felmeddelandet och ibland stängs ie.
Jag är oerhört tacksam för lite hjälp. Och det nu för det börjar bli lite panik. måste ha färdigt en grej innan jul...
Tack
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Är det bara en viss sida problemet dyker upp på?
Har du möjlighet att testa den på en annan maskin?
Har du gjort några kodförändringar som kan ha förstört något, alternativt installerat någon störande programvara?
Hur ser koden ut?
Mvh,
arvjosMedlem sedan juni 2002129 inlägg nej inga ändringar
hej
nej jag har inte ändrat nåti scriptet och dessutom är det likadant för alla sidor jag försöker köra. Jag har inte heller installerar något program sen sist det funkade...har verkligen ingen aning om vad det är som är skum. Har tyvärr inte möjlighet att testa på nån annan maskin...
Tack
/A
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Och du har startat om själva IIS'en med?
arvjosMedlem sedan juni 2002129 inlägg jaja det har jag gjort flera gånger. Fick dock igång det med vissa sidor igår men sen när jag testar samma sidor idag så funkar det inte....