OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg Hej
Nu är det så att jag vill installera PWS, men eftersom jag kör Win 2000 Professionall så funkar tydligen inte det. Och IIS kan jag inte hitta nån stans, bara Option Pack 4 och det funkar inte heller till mitt OS.
Nån som har nåt förslag på någon lösning som inte involverar att byta operativsystem? :h
------------------
//Oakman
Här kommer nåt passande citat/ordspråk i framtiden ;)
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg iis5 finns på din w2k-skiva, så varför krångla?
------------------
mördar-anders, det är jag.
OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg najs
------------------
//Oakman
OlleBoopMedlem sedan feb. 20001 861 inlägg Start-Inställningar-Kontrollpanelen-Lägg till/ta bort program-Lägg till/ta bort Windowskomponenter-Internet Information Services(IIS)
Del av en kaka mao... ;)
OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg tack... fan jag kan väl inte veta allt :h
------------------
//Oakman
OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg nu e skiten installerad... men... inget händer juh... ska det inte starta nån pws likannde skit i trayn ?
------------------
//Oakman
OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg skit i det
------------------
//Oakman
ReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg Det var det där med att kolla saker och ting först....
------------------
"Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches."
-Steve Ballmer, Microsoft CEO
OakmanMedlem sedan juli 2001628 inlägg jaja nu ska vi inte vara sånna.... :D
------------------
//Oakman