jag veta att det ska gå på min hemsida har frågat dom jag har den hos. men dom svarar inte mer efter det.
jag har fixat lösenordsbiten i en sån där genrator men det är själva .htaccess som jag inte får o funka för jag kommer så långt att det står att jag ska logga in o skriva in lösen o användarnamn
men det funar inte så jag antar att nånstanns in .htacces är det fel
Jag skulle gissa på att han inte kommer förbi prompten. Men det är lite svårt att berätta hur han ska ställa om sitt program från binär till ascii utan att veta vilket program han använder... :OO
Exakt vad fungerar inte? Var fastnar du och får du nåt felmeddelande?
alltså när jag lagt in filerna kommer inloggningsrutan upp då man ska gå in på min hemsida men jag kan inte logga in med det användarnamn o lösen jag använder
Jag skulle gissa på att han inte kommer förbi prompten. Men det är lite svårt att berätta hur han ska ställa om sitt program från binär till ascii utan att veta vilket program han använder... :OO
jag är en hon ;-) o jag använder mig av dreamweaver
Förlåt så mycket :)
Då jag själv inte använder dreamweaver och anser det vara djävulens påfund kan jag inte hjälpa dig med det programmet. Vill du tillfälligt byta program rekomenderar jag LeechFTP eller FileZilla. Om du vägrar göra det får du vänta till att någon som kan Dws ftp svarar. :)
Förlåt så mycket :)
Då jag själv inte använder dreamweaver och anser det vara djävulens påfund kan jag inte hjälpa dig med det programmet. Vill du tillfälligt byta program rekomenderar jag LeechFTP eller FileZilla. Om du vägrar göra det får du vänta till att någon som kan Dws ftp svarar. :)
hehe
får väl se mig för om jag gillar något utav dom programen :birp
men nu har jag laddat hem filezilla men kan man ändra filerna där i?
har dock inte kollat så mycket men det ser bara ut som att man kan ldda upp filerna via det programmet?
FileZilla är en FTP klient, du kan således inte redigera filer och sånt i det programmet. :)
Skapa och redigera dina filer som vanligt med DW, när du är klar använder du FileZilla för att ladda upp dom på servern.
Eftersom tråden ursprungligen handlar om htaccess flyttar jag hela tråden till rätt forumsektion.
Tråden flyttas från HTML, XHTML & CSS.
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.2f471f9e