någon?
Hej!
Jag har lyckats lägga upp hemsidor med apache. Andra folk kan se dom men inte jag? Jag kan varken se dom på domänet och localt. Det enda som visas är en vit bakgrund inget mer. Vad kan vara felet?
8 svar · 404 visningar · startad av logitech
Hej!
Jag har lyckats lägga upp hemsidor med apache. Andra folk kan se dom men inte jag? Jag kan varken se dom på domänet och localt. Det enda som visas är en vit bakgrund inget mer. Vad kan vara felet?
någon?
är det http://csc-design.tk/ som du menar kan jag inte så något..
Ja, det är den jag menar. Inte? konstigt. Men min kompis kunde sen den. Varför kan han och inte du? och varför kan jag inte ens se den lokalt?
[Edit]: Jag kunde se sidan localt men då behövde jag ha .html på slutet. Varför går inte .php?? Det går på min andra sida men inte på denna. Och ja jag har installerat phpmyadmin och allt det där
Nej jag har inte gjort sida med css?
Du har inte råkat fumla till det med ramarna då, i den stora rutan som är tom. Är det som sagt ingen kod alls. Dvs, du kanske missat att stoppa nån kod i den ramen. Du har ju ett javascript som gör det, kanske är nåt trassel med det...
Hur har du gjort sidan då? eftersom du inte kan se den localt borde det ju vara det sista du ändrade innan det slutade fungera som strular lite?
jag har gjort det i html och php men php funkar inte.