webForumDet fria alternativet

Rättigheter ?

Webbservrar

2 svar · 337 visningar · startad av ~Infinity~ One

Medlem sedan jan. 20062 inlägg
Frågan#1

Hej !
Jag försöker att få min psychostatsmap att få rättigheter att kunna visas på en länk på hemsidan men jag får inte detta att fungera ,utan att när jag trycker på länken så måste jag logga in med andvändarnamn samt password
nån som vet vad detta beror på eller kan logga in på min data och hjälpa mej ..vore tacksam för all hjälp jag kan få...

MVH Jörgen .
Ps God fortsättning på er :)

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Vilken webbserver talar du om?

Medlem sedan jan. 20062 inlägg

förlåt om jag e lite bakom men jag kan inte så mycket om detta...jag har fått hjälp med detta av en person men han körde fast lite.
psychostats körs från min dator där all info samlas min länk från hemsidan länkar till infot som finns på datorn så att man kan se information.localhost?
men fär att detta skall funka så måste rättigheterna funka .alltså om jag högerklickar på mappen psychostats så skall jag där dela ut rättigheter så att infot kan läsas från länken på hemsidan...

när jag klickar på länken skall jag komma till min egen dator där sidorna finns för att titta på.men eftersom jag inte fått länkan att funka är det fel på rättigheterna för den mappen.
jag måste alltså när jag trycker på min länk logga in..skall ej vara så eftersom infot skall vara tillgängligt för alla.

titta närmare så här ..gå till hemsidan https://www.clan-infinity.com
tryck på Server rank. du får då logg in..tryck avbryt...du får sidan kan inte visas tryck på infinity.dns2go.com
detta får du då jkb - Serverstats tryck på den ...
så kanske du får en liten hum av vad jag menar...

jag har gett rättigheter men får ändå logg in.
Tacksam för allt !

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.e96017d9
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)