EkströmMedlem sedan feb. 20022 594 inläggDet verkar funka nu. Andra gången jag skrev det du skrev och femte gången jag startade tjänsten totalt. Var i services.msc och meckade innan.
Aja, man tackar. Synd att jag aldrig fick reda på vad som var fel bara :)
Tjänsten bör ju ha varit startad tidigare också.
EkströmMedlem sedan feb. 20022 594 inläggSamma fel har uppstått igen. Vill lösa problemet ordentligt denna gång och inte bara upptäcka att det funkar lite då och då :)
OveRRidE: Trafiken går inte genom någon router som är i min ägo. Dessutom funkar inte localhost heller.
legisMedlem sedan juli 20044 453 inläggOch vad säger den denna gång di skriver ovan kommando? Något output måste du få.
EkströmMedlem sedan feb. 20022 594 inläggJa, "Tjänsten är redan startad".
legisMedlem sedan juli 20044 453 inläggVetefan. om du vågar ge mig tillgång till maskinen via remote desktop eller remote assistance så skulle jag kunna kolla på det.
EkströmMedlem sedan feb. 20022 594 inläggVisst. Har du MSN / ICQ eller hänger på IRC någonstans?
legisMedlem sedan juli 20044 453 inlägglegis på efnet, quakenet och radioseven. Bara att hugga mig. Tveksamt om det blir svar idag dock, men tar det gärna imorrn om det inte blir idag :)
EkströmMedlem sedan feb. 20022 594 inläggPrivar dig på q-net. "JOCKE[p]" är jag. Skulle vara guld om du kunde hjälpa till idag.
EkströmMedlem sedan feb. 20022 594 inläggLöste problemet genom att köra IIS på vår andra dator. Tydligen gick det inte riktigt att åtgärda det där felet utan att formatera om. :/