Jag har hämtat hem ett svensk omröstnings script installerat det sedan så vill jag lägga upp det på min sida men det är där problemet kommer hur då. Det svar jag har fått är detta
Döp sidan du ska ha den i till .php filändelse
Lägg sedan koden
<?php include("mappen/filen.php"); ?>
där du ska ha omröstningen.
den finns en fil på min server som heter vote.php är den den dom menar min web adress är https://www.formel1motorsport.com
FuelMedlem sedan okt. 20001 285 inlägg om omröstningsscriptet heter vote så...
ett tips: includera stilmall istället för att skriva style="color:blabla" i varje div tag
jo men det konstiga är tex när jag installerade mitt php forum var det inga problem alls men där emot när jag skall installera tex
omröstning,login script mm så funkar det icke och jag gör på samma sätt som jag gjorde när jag installerade mitt forum.
samma:Hostname: localhost
Database Name: formel1motorsport_com_1
Database Username: formel1motorsport.com
Database Password: ********
FuelMedlem sedan okt. 20001 285 inlägg kanske dags att börja från scratch ? .. känner på mig att det kan bli lite förklarande & hjälpande om du ska ha en sån stor?/innehållsrik sajt och inte är bekant med php etc.. släpp DW och dra nån turorial i PHP / HTML .. sen .. planerar du för en sån stor hemsida :birp det mår du bara bra av
jag vet inte hur allt är upplagt / inkluderat så det är svårt att säga vad som är felet