webForumDet fria alternativet

Skulle behöva hjälp?

PHPur PHP

1 svar · 234 visningar · startad av Esen

EsenMedlem sedan mars 20024 456 inlägg

Skulle behöva lite hjälp för jag har något fel.

Det står så här när jag jag ska logga in på min Community (Alltså ja håller på att göra ett Community men stöter på detta problemet, det ända jag vet är ett det är något strull med MySQL databasen men vet inte vad felet är så jag skulle vilja veta vad ja ska göra.

så här står det:

Warning: Unknown MySQL Server Host 'mvgzone@localhost' (2) in E:\Webs\friserverplads.dk\mvgzone\variablar.php on line 11

Warning: MySQL Connection Failed: Unknown MySQL Server Host 'mvgzone@localhost' (2) in E:\Webs\friserverplads.dk\mvgzone\variablar.php on line 11

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in E:\Webs\friserverplads.dk\mvgzone\index.php on line 8

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at E:\Webs\friserverplads.dk\mvgzone\variablar.php:11) in E:\Webs\friserverplads.dk\mvgzone\index.php on line 21

Ifall någon vet vad jag ska göra så säg det.

VikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg

Du har skrivit in fel MySQL-host! Det är varför det blir fel på de olika MySQL-sakerna :)

Sen så har du redan skickat headers på rad 11, och då kan du inte göra det igen på rad 21 ... :)

127 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.29ac60f6
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)