MycodezMedlem sedan feb. 2010445 inlägg
Tjena wF.
Jag är nu ute efter ett wordpresstema. Där jag kan publicera mina olika jobb i ett portfolio. Jag kollat runt och inte hittat något direkt, utan dem jag hittat är mer foto anpassade, jag vill har en sida där jag bara kan publicera mina olika jobb jag gjort samt kunna eventuellt skriva lite om dem, finns det såna snygga teman klara pris kvittar, kan ge ett par 100 kan jag men inte allt för mycket har tajt budget att utgå från. Eller om det finns andra lösningar att göra detta utifrån ifalll hur?
Skulle nu tråden vara fel placerad så flytta den :)
MVH
Robin
logic86Medlem sedan maj 20133 inlägg
Har du testat att söka på "portfolio" på Themeforest? De har galet många teman, och många är gratis alt kostar under 500 kr!
xtremeMedlem sedan juli 20002 151 inlägg
Plöj Google mer med söktermen "portfolio wordpress theme" ! Svårt att rekommendera när man inte närmare vet hur du vill det ska se ut.
MycodezMedlem sedan feb. 2010445 inlägg
logic86 skrev:
Har du testat att söka på "portfolio" på Themeforest? De har galet många teman, och många är gratis alt kostar under 500 kr!
Jag har kollat in dem, men ville se vad ni skulle rekommendera :)
xtreme skrev:
Plöj Google mer med söktermen "portfolio wordpress theme" ! Svårt att rekommendera när man inte närmare vet hur du vill det ska se ut.
Det fanns en del, haha jag har dock hittat nu en del jag riktigt fastnat för :)