Är det någon som vet ett bra sätt att göra ett beställningsformulär som man kan ha till en hemsida? Jag ska börja sälja smycken på en sida och skulle behöva hjälp med själva formuläret där man fyller i vad man vill beställa osv. :)
Ska du inte ha för många produkter så kolla in wordpress och eshop pluginnen.
Om du inte använt wordpress så är det förvisso en extra tröskel, men det kan nog vara värt det.
Den svåra frågan återstår dock...vad är snyggt.
Då får du även till gång till payson.
/Hasse
Ska du inte ha för många produkter så kolla in wordpress och eshop pluginnen.
Om du inte använt wordpress så är det förvisso en extra tröskel, men det kan nog vara värt det.
Den svåra frågan återstår dock...vad är snyggt.
Då får du även till gång till payson.
/Hasse
Det kan man med vanlig php hjälp också.
Hur kan du veta att han får tillgång till payson.
Han nämnde aldrig om han var företagare eller ej.
För ta emot betalningar via API så krävs det en secret key.
Som jag förstår det så måste man ha företagskonto för det.
Payson fanns med som alternativ till eshop pluginnen och det fungera på tradera för privatpersoner.
Men gillar man inte wordpress så gör väl eshop-pluginnen en inte mer välvilligt inställd.
Det var mer presentationen och beställning rutinerna med det vidhängande email-raseriet som skulle kunna vara vinsten i dramat.
Det finns ju ganska många olika sätt att göra det på, men om du bara vill ha ett vanligt formulär där man skriver vad man vill beställa och det sedan skickas till din mail - då finns det mycket att välja på.
Jag är inte helt säker, men om man har ett nickname som inleds med linnea, och man dessutom vill sälja smycken på nätet, då ligger det mig närmare till hands att använda ett pronomen som "hon"...
mvh
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849