Är ute efter ett litet system för att hantera en medlemsdatabas. Hittade inget bättre forum, men PHP är nog ett bra språk då både drupal och PHP forum är PHP baserat och det vi använder oss av idag.
vad jag är ute efter beskrivs nedan, är tackas om någon kan ge tipps på färdiga skript som gör allt/det mesta av det jag önskar.
---
Registrera medlemmar med
Namn
Address
Stad (för geografiska utskick)
Mobilnummer* (kopplad till stad)
E-posttaddress* (kopplad till stad)
betalning via paypal, internetbank mm. Vill att betalning skall rapoteras tillbaka så att det syns i medlemsdatabasen att betalnignen gjorts. Btalnignar skall uprepas varje år.
Betalning offline (plusgiro ) skall generera en kod personen anger som meddelande så att man enkelt kan bocka av när de betalt. Extra alternativ kan vara att priset ökar med 1 öre för varje ny meddlem som registrerar sig under dagen, dessa extra ören nollställs vid midnat. Detta pga hur PG hanterar meddelanden, att läsa ett medelande är ett extra manuelt steg.
*skall altså hamna i olika email/sms listor för utskick.
Om det går så får det gärna vara kopplat till PHPBB. Det är dock fullt acceptabelt att ha en helt fristående lösning.
Jag vill kunna göra email utskick från systemet, för SMS har vi ett egetutveklat system så för sms räcker det med att CSV filer kan genererar enkelt.