webForumDet fria alternativet

php funkar hos vissa men inte andra .....

1 svar · 578 visningar · startad av rakatoner

rakatonerMedlem sedan okt. 2007264 inlägg

Jag har satt upp en php - inloggning på https://www.shanatravel.com i en sk nyhetsbox - där står nu - Carneval 2010.

Det mycket mycket märkliga är att jag med xp IE 8 o även i fire fox kan logga in o uppdatera texten.

Jag har även provat på en annan dator här vista + IE 8 inga problem

detta har även provats från Sverige vista + IE 8 - själv befinner jag mig i Costa rica o funkat på en dator men inte för en annan.

ägaren till sidan - själv lokaliserad i Panama har vista + IE 8 men även nu laddat ner firefox .... han kan logga in men inte få texten uppdaterad !!

Allvarlig - hur felsöker man då???

Killen som gjort php har själv xp o heller inga problem el lösningar för min kund...

Allvarlig - hur felsöker man då???
inte helt enkelt o begära betalt om han inte får det att funka....

sidan är 3 språkig o har en liten nyhetsbox som sen leder till en större - jag kan logga alla .. Panama kan inte logga någon...

rakatonerMedlem sedan okt. 2007264 inlägg

Svårt att ge ngn kredit när inga svar kommit.. men problemet har löst sig.. skickade lite "städa datorn" länkar som jag fått i samband med mig ljudproblem.. o nu funkar loggen även för kunden... suck... vad skönt ! vandrar vidare o ska nu för första gången lägga in en video i en hemsida.... kanske ngn har ngn kod eller tips....

135 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.beb2e261
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)