Hej!
Vet att denna fråga har tagits upp många gånger men jag kan ändå inte lösa mitt problem.
Jag har en sida (styleye.se) som ligger hos imhosted.com. Jag har gjort ett eget cms där det finns en sida med ett formulär på som jag använder när jag laddar upp filer.
Min .htaccess-fil ser ut så här:
De har sagt att de startat om servern många gånger men jag får det fortfarande inte att fungera... Jag kan se att det är dessa inställningar som gäller genom att gå in på styleye.se/phpinfo.php men det krånglar ändå.
Problemet är att jag utvecklat ett CMS för kunder. Jag vill inte låta mina kunder som inte har några som helst programmerings- eller datorkunskaper behöva logga in (vill inte låta dem komma in heller) i FTPn.
Men det verkar ju som att mina inställningar i .htaccess verkligen är aktuella om man kollar på styleye.se/phpinfo.php..?
Men det verkar ju som att mina inställningar i .htaccess verkligen är aktuella om man kollar på styleye.se/phpinfo.php..?
Nej! Båda värdena var när jag kollade nu satta till 100M. Dessutom är upload_tmp_dir inte satt. Och utöver det tycker jag du bör sätta tiderna till minst det dubbla. (Utifall att det behövs)
Jag har nu satt filvärdena till 104857600 (100M) och satt tiderna till 3600 istället för 1800. Vad skulle du råda mig till att sätta för värde på upload_tmp_dir? Jag la till
php_value upload_tmp_dir /home/styleyes/
i .htaccess men det verkade inte göra någon skillnad. Är detta något jag kan ändra i min .htaccess-fil eller måste jag ta det med värden?
260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2