Hej!
Undrar om någon kan förklara för mig hur jag löser ett problem med en varukorg som jag visar i en div.
Via en länk i själva shopsidan (shop/produkter.php) adderar jag en artikel till såklart varukorgen... så långt allt väl, men....
nu har jag header(Location: shop/korgen.php); vilket gör att varukorgen uppdateras när jag lägger till en ny artikel från själva shopsidan (shop/shop_index.php) men visar sig som en "ny" sida, som förutom tillagd artikel är en tom sida. Det vill jag inte.
Jag vill att (korgen.php) skall includeras i en div.. typ sidfot i själva produktsidan.... hur sjutton gör jag för att divven ska uppdateras dvs visa att en ny artikel lagts till i varukorgen.... jag vill inte att varukorgen skall "ploppa" upp som en sida utan innehåll förutom varukorgen.
Hjälp!? det kan väl inte vara så himla svårt att få en div att uppdatera sig när någon trycker på <länken=lägg till artikel i varukorg> eller?!.... Jag har försökt läsa en del om updatera div men alla lösningar verkar rätt krångliga.. måste det vara krångligt för något som idag borde vara ett vanligt behov... då man enligt "web-trenden" inte längre skall använda ramar utan köra websidor med divvar och styla med css :D
Tack på förhand :)