Hejsan! jag har ett nytt projekt på gång, har tidigare byggt upp det virtuella communityt www.nightlife.se, nu har jag hittat på ett nytt projekt, som i första hand inte kommer ge några pengar men kommer generera en hel del annat te.x massa förhandsvisningar på filmer, vip biljetter till konserter och fester, det jag nu behöver är en eller flera som är duktiga på php/sql eller som hanterar det allafall. dom som är inresserade kontakta mig larsan@smartlab.se så kan ni få reda på mer info.
Nytt projekt!
3 svar · 155 visningar · startad av djlarsan
Hm, det här skulle nog passa bättre under "Förmedling av jobb och tjänster", men ändå. :)
Kan du inte berätta lite mer här istället, så att dom som är intresserade slipper slänga iväg ett mail?
Jag känner att jag är lite intresserad, VIP-biljetter och Previews lockar! :)
Välkommen till wF, också!
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. --
PHP-forumet används inte till att förmedla jobb...
[r] SPiN hann före...
[Redigerat av oelbal den 27 jan 2002]
har lagt in denna tråd i förmedling av jobb och tjänster nu, såg inte den först. sorry.. projektet handlar om att bygga ett virtuellt community på nätet för folk som går på krogen och kanske har flyttat till en ny stad och vill träffa likasinnade människor, eller när man är i en stad bara över helgen kanske, så kan man gå in och kolla vad som händer just där, jag har jobbat i krog branchen i 10 år så jag har mkt kontakter där.