ZacayMedlem sedan juli 200164 inlägg Hej!
jag är en nybörjare på PHP
och har byggt min första commuinty.
med en massa funktioner :)
nu tänkte jag att det skulle vara häftigt att medlemmar kan hämta sin pop3 email genom den oxå..
Kollade upp PHP manualen. .där stod inte så mycket om det.. bara en lista med funktioner.
Jag tänkte är det ngn som har några funktioner som jag kan använda mig av att hämta email?
alla hjälp skulle vara jätte bra :)
layout behövs inte.. det kan jag göra :) hihi
MVH
Zacay
SPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Jag har skrivit ihop en klass för hantering av e-post, kan lägga upp den på wF-script när jag får tid. Den kommer om nån timme skulle jag gissa på... Är hemma p.g.a. sjukdom, så jag har inte allt för mycket att göra. :l
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
2basMedlem sedan juni 2001181 inlägg Om du har PHP installerat med modulen IMAP, så finns en massa färdiga POP3/IMAP funktion
------------------
Gratis hemsideadress och email => http://www.has.it
nicclasMedlem sedan feb. 20001 050 inlägg Leden, men jag tror inte att den "tjänst" blir så poppis. Det kommer att vara få som vill lämna sitt login och lösen till sitt POP3-konto till din webbsida eftersom det innebär att du kan, när du vill, läsa deras epost. (Sure, Bill Gates kan läsa min mail hos hotmail, men det känns inte riktigt lika personligt...)
/nicclas
SPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Nu är min klass uppe under wF Script, närmare bestämt här.
Det här blev allmän diskussionstråd för scriptet, hoppas att det inte gör nånting Zacay! :)
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --