Kan nån säja mej var ja kan få ett skaplit webbhotell med stöd för php,cgi,MySql och men det är inte nödvändit asp.Det ska vara gratis och man ska hälst ha hur mycket plats som helst eller typ 500 men hälst inte 0-20mb.Det ska åxå je mej en skaplig adress typ www.mittnamn.com eller www.mittnamn.derasnamn.com det går åxå bra med net,nu,se och org adresser
Webhotell
19 svar · 426 visningar · startad av patrik2002
Lycka till... Ett gratis webhotell med 500 MB utrymme, eget domännamn och stöd för ASP, CGI, PHP och MySQL? Finns inte.
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- En ask vet jag stånda - den Yggdrasil heter, ett väldigt träd överöst av vita sanden. --
Finns det nåt som har åtmintåne stö för php och MySql?(som e gratis)
Visst www.f2s.com har stöd för php och MySql.
ja använder dom just nu men deras databashantering är dålig.Ja får bara upp massa fel när jag försöker eller kan du säja precis hur ja ska jöra så testar ja å säjer det till dej(ja e inte så duktig men ja har jort va de står men de funkar ändå inte) cgi delen är nog åxå dålig där hos f2s
f2s gratiswebhotell har lagts ner.
Håll koll på www.spacetowns.com , de säger att de snart skall erbjuda php+mysql.
------------------
Gratis hemsideadress och email => http://www.has.it
[Redigerat av 2bas den 20 dec 2001]
Linux.se men då för du punga ut med 400 om året om du ska ha domän. 300 om du nöjer dig med linux.se/~ANVÄNDARE eller liknande. Fast om de tillåter 500MB vet jag inte. Och vad du ska fylla en sida med upp till det måttet vet jag inte heller. Berätta.
------------------
.digitaldreamer
..addicted
...totally wasted
Det finns inga bra gratisaltenativ! Så är det bara, punga ut med lite pengar istället. Det är ändå billigt för det mesta!
Och när jag läste det första inlägget var jag tvungen och kolla så det inte var 1 april eller någonting, sådana hotell existerar nog bara i fantasin!
------------------
<A HREF="mailto:chavez@post.netlink.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
Hittade ett nytt hotell om verkar prisvärt. Men Linux.se känns mer trovärdiga ändå tror jag - eller vet inte. :l
http://www.fusion3k.com/f3k/virtual/details.php
------------------
.digitaldreamer
..addicted
...totally wasted
www.alxhost.com?
de har en månads gratis prövotid.
verkar seriöst.
------------------
.digitaldreamer
..addicted
...totally wasted
Kan ju alltid hålla koll på detta:
Tyvärr är registreringen nere just nu...men vem vet?! :e
------------------
::Alla avskyr mig för att jag är så allmänt omtyckt::
Såja, wmaster (gammal anv.)är nu kaserad.
Weebo är på gång!
------------------
::Alla avskyr mig för att jag är så allmänt omtyckt::
Tjo
Linux.se varianten verkade vara intressant, jag surfade dit, men jag hittade inte om någe webbhotel??
Va ju sådana bra priser o jag ska nog snart lägga upp sidor till min fotbollsförening så detta vore kanon.
Om inte denna finns kvar så kanske det finns någe annat schysst webbhotell med stöd för PHP o MySQL för sådär ca 500:-/år.
Vore tacksam för svar :)
/Grodan
Discount Hosting har PHP och MySQL. Kostar $10 om året. Ja, det funkar faktiskt skitbra! Har två domäner där och är jättenöjd.
http://www.discount-hosting.com
/David