Då va jag tillbaka igen med en fråga.
har gjort om en gästbok till ett enklare form av forum. Men skulle vilja ha trådar i forumet för det är väldigt rörigt just nu. Om ni får koden för gästboken så kan ni se om det går att fixa trådar med enkel kodning kanske. Eller är det bara att lägga ner för det är svårt att fixa i redan klara koder?
Då va jag tillbaka igen med en fråga.
har gjort om en gästbok till ett enklare form av forum. Men skulle vilja ha trådar i forumet för det är väldigt rörigt just nu. Om ni får koden för gästboken så kan ni se om det går att fixa trådar med enkel kodning kanske. Eller är det bara att lägga ner för det är svårt att fixa i redan klara koder?
Mvh Forcevision
"Tillbaka igen"?
Det är ju ditt första inlägg. Eller har du postat i annat namn tidigare?
At göra om en gästbok till ett trådat forum är nog ganska komplicerat. Tvivlar på att någon ställer upp på det utan ersättning.
Varför inte lägga in ett forum direkt istället? Det finns ju en uppsjö av mer eller mindre avancerade, både gratis och kommersiella.
Sorry nej det är mitt första inlägg satt i andra tankar på ett annat forum. Men så kom jag på mig. Glömde radera det där med tillbaka igen! :)
Nja hittar inget forum med enkla lösningar där det bara är skapa en tråd sedan klockslag när varje inlägg gjort och datum så enkelt inte massa krångel. Så hittade jag denna scripten jag har nu. Busenkel men det kanske tar för lång tid att fixa iordning den?
Jag skriver upp koden för gästboken som jag använder som forum. :)
Lägger upp en länk till filen det är nämligen bara en fil.
Okej känns som att det kanske inte va så enkelt eller att ingen har lust att ge sig in på detta. :)
Men ni som tittat på min fil (forumet) undrar jag nu då kanske om man kan vid datumen även lägga till vilken tid punkt medelandet las in i forumet. Går det att lägga till på något sett i filen så man kan få det?