Jag vill ha en sån länksamling som niklasson.net har fast hans är ju i cgi och jag vill ha min i php kan någon vänlig person fixa det ?
------------------
(: Togge :)
14 svar · 294 visningar · startad av Togge
Jag vill ha en sån länksamling som niklasson.net har fast hans är ju i cgi och jag vill ha min i php kan någon vänlig person fixa det ?
------------------
Jag kan väl fixa det - men inte gratis.. ;)
Hör av dig om det är intressant..
------------------
http://www.niklasson.net/
varför inte försöka göra en själv? är inte det roligare och sen komma hit när du kört fast
------------------
Rom bydes inte på en dag - det tog en halv
men jag har en bok och kan typ skriva echo men jag ska nog göra det litte senare
------------------
Togge... Du verkar vilja ha allt gjort ÅT dig, du kan inte ens tänka dig att göra som andra lows och klippa-klistra, utan skall verkligen ha det skräddarsytt till dig själv från början... Så vitt jag förstår så är det här ett "alla hjälper alla till att lära sig nåt nytt"-forum, snarare än en "Jag vill ha en grej på min sida som den där tuffe killen har, FIXA DET"-orgie. BaBaBa, gör som webzonen sa, han har rätt.
------------------
Jonas Carlsson
http://quake.swe.net/eguana
xeez@swipnet.se
Killed by death
:pHur mycket:p tid :ptror du jag har jag har fan knapt tid :patt :psita 15 min:p vid burken i :pvekan. :psom andra har jag har liksom mer än en:p liten burk att :ptänka på fast:p vem:p vet du kanske :pknapt har en data :patt sitta vid....
:p
MIH:p
TOGGE
:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
------------------
jaaj
------------------
"Man kommer fortare fram till målet om man kryper åt rätt håll än springer åt fel håll"
[Redigerat av P den 01 jun 2001]
[Redigerat av P den 01 jun 2001]
Så vi som har (tar oss) tid att sätta oss ner vid "datan" och göra dessa script ska sköta saker och ting åt dig, eftersom du har viktigare saker för dig?
Det krävs med än 15 min för att skapa en bra site. 15 timmar är mer realistiskt. Antingen tar man sig tid eller så gör man nånting annat.
------------------
/ jeps0
Togge... Ett väldigt onödigt meddlenade? vad var vitsen med massa smileys och sådant där?? Har du försökt gjort nåt själv?? tor inte det va. Ta dig i kragen och försök göra något eget
------------------
Rom byggdes inte på en dag - det tog en halv
Så ja pojkar, kan vi kanske lugna ner oss ett par grader? :)
------------------
404 - signature not found
vissa av oss i kanske... nämner inga namn! ;)
------------------
"Man kommer fortare fram till målet om man kryper åt rätt håll än springer åt fel håll"