Hallojz alla snubbz....
jag håller på med min gratis webhost.. men just nu har jag inte kagt upp den än, men i huvudtaget var denna webhost framtaget för ASP + MSSQLServer + MSAccess men nu har jag även instalerat stöd för PHP och då tänkte jag passa på att instaler mySQL som PHP användare använder ofta...
jag behöver kontakt med nån som vet hur man instalerar mySQL och får det att fungera bra.....
mitt ICQ nummer är 104124251
Plz hjälp mej, jag gör detta för er PHP användares skull eftersom jag själv inte har användning för PHP.. utan kör bara ASP
------------------
//MANI.C
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg du kan ju ta å kontakta mig när du fått igång den ;)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
webzonenMedlem sedan feb. 2001390 inlägg att installera den är väldigt enkelt... du laddar ner den versionen till windows du vill ha och så kör du phpmyadmin och sätter upp databaser med...
------------------
Rom byggdes inte på en dag - det tog en halv
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inlägg Neeeeeeeeeeeeeeeeej man ska använda det helgrymma konsolgränssnittet! :)
------------------
These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust.