Premiärvisning!
Här kommer då den utlovade sidan som ska handla om PHP och MySQL - skriven på svenska. www.webbmannen.f2s.com
Jag har inte tänkt kalla de en skola då det lovar mer än jag kanske kan hålla. Det jag kommer att göra är att, i takt med att jag själv avverkar kapitlen i respektive manual, skriva det på så enkel svenska jag kan.
Det är ännu rätt tomt på information vilket beror på att jag behövt en månad på mig för att förstå och bygga de olika funktioner som finns på sidan. Nu kommer dock fritiden att ägnas åt riktiga studier och skrivande.
Hjälp mig gärna med att hitta buggar på sajten och skriv en hälsning i gästboken när du ändå är där :)
Välkommna!
/webb
------------------
Vem ska du göra glad imorgon?
[Redigerat av webbmannen den 21 maj 2001]
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inlägg Ser coolt ut.....
Skall nog ta mig en närmare titt....
------------------
Mina knäskålar klapprar fortfarande efter Kent-Mustafas trummsolo!
PMedlem sedan jan. 20012 204 inlägg du kanske skulle gå ihop med Chavez ?!??! :q
------------------
"Man kommer fortare fram till målet om man kryper åt rätt håll än springer åt fel håll"
P,
Tanken har slagit mig och även föreslagits av andra.
Jag kom dock fram till att det blir ännu bättre om det görs flera svenska sajter i ämnet. Vi är ju alla olika funtade och tänker på olika sätt. Om det då finns lite mer att välja mellan så är nog chansen större att man till slut hittar något som passer just en själv.
Så Chavez, jag hoppas verkligen att du kör vidare med ditt projekt :)
/webb
------------------
Vem ska du göra glad imorgon?