Men, en skola skulle väl vara uppskattad av många :)
------------------
Jag är inte vegetarian för att jag gillar djuren, utan för att jag hatar växter.
36 svar · 675 visningar · startad av P · sida 2 av 2
Men, en skola skulle väl vara uppskattad av många :)
------------------
Jag är inte vegetarian för att jag gillar djuren, utan för att jag hatar växter.
Det kanske blir en webmail då :e
------------------
"Man kommer fortare fram till målet om man kryper åt rätt håll än springer åt fel håll"
Vill du få massa mail av frågvisa newbies så ska du definitivt göra en php-skola...
------------------
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1 decoce
GCM/MU/IT$>AT d--- s: a-- C++$ UL P-- L++>++++ E W+++>$ N o-- K- w O- !M V?
PS++ PE- Y+ PGP-@ t+ 5 X+++ R* tv- b++ DI D++ G+ e* h++ r++ y+**@
------END GEEK CODE BLOCK------
Du kan göra en messaging tjänst som bygsser på php+mysql med en lite klient som ligger och bevakar helatiden på sajten. med typ uppdatera en liten iframe. men inlogade justnu, alla ologgade. Som ICQ fast med php!!!
Då lovar jag att använda den om du bygger en sån.
:)
Skulle vara trevligt med en sådan, typ chat med php :D
------------------
Jag har ju redan gjort en sådan..... En community om det är det ni menar ?!?!?!?!?!?och i den har jag en "live-chatt".
------------------
"Man kommer fortare fram till målet om man kryper åt rätt håll än springer åt fel håll"
Nej inte chat utam messaging, små fina medelanden till innlågade på sajten...
fattar noll!
------------------
Det skulle jag också vilja veta!!!!!
------------------
Ett eget programmeringsspråk. Då måste man ju ta ledigt från skolan och bara sitta med det :e
Dessutom har jag inte den kuskapen och är redan nöjd med php.
Det blir antingen en webmail eller en skola.
------------------
Jag tror på skola, skulle nog många uppskatta.
------------------
Vill ju gärna tjäna en slant också....
Tror ni någon är villig att betala några kronor för en skola.Det finns ju inte så många andra att väla blan ;).. Eller också lägger jag dit reklam.
------------------
[Redigerat av P den 11 maj 2001]
ÄR det någon som skulle kunna sponstar mig med ett webbhotell då?
------------------
Jag tror nog i så fall på någon sorts reklam.
Hur hade du annars tänkt ta betalt från folk?.
Reklam ger både dig pengar (om du har många besökare) och folk en gratis skola.
------------------
Vet inte rikigt.....
jag får väl börja på en skola.
jaf startar ett nytt ämen :e
------------------
[Redigerat av P den 11 maj 2001]