aleborgMedlem sedan jan. 20013 341 inlägg Har installerat PHP och haft det fungerande tills idag då det plötsligt slutade fungera. Enligt IIS så är dll-filen laddad men varje gång som jag kör en PHP fil så får jag upp "sidan kan inte visas. I logg filerna i IIS så står det att WWW tjänsten avslutades oväntat.
Någon som vet vad felet är och hur det kan åtgärdas?
MarcusMedlem sedan juli 2000449 inlägg Personligen litar jag inte på IIS för PHP så jag kör Apache vilket jag rekommenderar dig att göra.
Vad ditt problem beror på i detta fallet vet jag inte.
------------------
DinDator.nu
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inlägg Apache på Windows?
Nja, det blir segt.....
------------------
"På min tid hade vi inga stenar. Vi fick gå ner till bäcken och tvätta våra
kläder genom att banka dem med huvudet."
ChavezMedlem sedan maj 20001 953 inlägg IIS och PHP fungerar vanligvis bra. Vet dock inte vad som kan ha gått snett för dig.
------------------
<A HREF="mailto:chavez@post.netlink.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
Köp, Byt eller Sälj på Gametrade.nu!
MarcusMedlem sedan juli 2000449 inlägg oelbal; Du kanske ska kolla dina inställningar. För mig så går det tokfort iaf :-)
------------------
DinDator.nu
aleborgMedlem sedan jan. 20013 341 inlägg Jag fick faktiskt igång det, genom att använda php.exe istället för phpisap.dll
nanneMedlem sedan dec. 19991 749 inlägg jag har aldrig fått igång det med dll filen under IIS. Den totalvägrar varje gång av nån anledning...
------------------
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1 decoce
GCM/MU/IT$>AT d--- s: a-- C++$ UL P-- L++>++++ E W+++>$ N o-- K- w O- !M V?
PS++ PE- Y+ PGP-@ t+ 5 X+++ R* tv- b++ DI D++ G+ e* h++ r++ y+**@
------END GEEK CODE BLOCK------
ChavezMedlem sedan maj 20001 953 inlägg Brukar vara hur enkelt som helst för mig.
------------------
<A HREF="mailto:chavez@post.netlink.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
Köp, Byt eller Sälj på Gametrade.nu!
PeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg Går som klockan för mig med. (php4isapi.dll)
Men du aleborg, testa att uppdatera PHP installationen.
------------------
Ancilla, face mea laganum!
aleborgMedlem sedan jan. 20013 341 inlägg Har senaste, och provat att ominstallera, men det funkar bra med php.exe