NilsonMedlem sedan aug. 2000168 inlägg Behöver lite hjälp. Jag skulle vilja ha en funktion på min första sida där jag via en webbaserad typ gästbok kan skriva text som sedan visas som vanlig text på första sidan. Jag ska även kunna välja vilja av innan skrivna inlägg som ska visas..
Motsvarande jag ses på tinus.net
Frågan är om det finns något likande i PHP någonstans, någon som vet?
------------------
<< d i g i t a l d r e a m e r >>
MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Content_Management/more3.html
Liveeditor är kanske något för dig.
Liveeditor is a PHP script that allows you to edit the files on your web site account in your browser. This means you won't have to download a file, load it into your editor, save it, and then upload it to the server using FTP. With Liveeditor the files can be edited directly on the server using a browser.
------------------
webmaster resources
[Redigerat av Matti den 01 mar 2001]
NilsonMedlem sedan aug. 2000168 inlägg så här förklarar han sitt Asp script.. jag vill ha det i PHP:
"loggern ja, det är en grej jag gjort i ASP. det bygger helt enkelt på en access-databas med fält för rubrik, text, datum osv. jag har gjort ett enkelt gränssnitt så att jag kan administrera den helt från webben - lägga till nya poster, ta bort, ändra, välja vilka som ska vara publicerade externt osv. inte så jätteavancerat egentligen, men praktiskt! :-)"
------------------
<< d i g i t a l d r e a m e r >>
MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg