Halloj, jag behöver ha svar på en mysko grej, mitt pws har laggt av helt å hållet, när jag klickar på starta tjänsten så blir alla knappar makerade i nåra sekunder sen händer inget mer... vad ska jag göra? Tack
------------------
//BooH
4 svar · 182 visningar · startad av BooH
Halloj, jag behöver ha svar på en mysko grej, mitt pws har laggt av helt å hållet, när jag klickar på starta tjänsten så blir alla knappar makerade i nåra sekunder sen händer inget mer... vad ska jag göra? Tack
------------------
//BooH
Detta passar nog bättre i PWS-forumet. :)
------------------
Det gör inte ont när man ramlar - bara när man slår sig
Innan moderatorn flyttar tråden kan jag säga att du ska leta efter mdac 2.1 eller mdac 2.5 på microsofts webbplats, www.microsoft.com/data Är osäker på adressen, nån har grävt av en kabel, all usa surfning går galonsegt idag... (tele 2)
Det kanske är korparna. :e
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,26657,00.html
------------------
Det gör inte ont när man ramlar - bara när man slår sig
"Och gud sade... låt oss skapa kaos... och detta kaos skall heta.... Personal Web Server..."
Så är det ibland bara.
Min rekommenderation är att ominstallera windows och installera apache istället... men om du vill köra ASP så är det ju inget alternativ
------------------
"Information wants to be free -- because it is now so easy to copy and distribute casually -- and information wants to be expensive -- because in an Information Age, nothing is so valuable as the right information at the right time."
- John Perry Barlow