Jag har nu från att 'knega' med PHP till att leka mig fram. Allting är bara roligt med PHP nu. Efter att man lyckats med nödvändiga installationer samt lyckats få fram data ur sin första mySQL-databas så är det bara skoj!
Skönt att man går frammåt!
8 svar · 244 visningar · startad av Marcus
Jag har nu från att 'knega' med PHP till att leka mig fram. Allting är bara roligt med PHP nu. Efter att man lyckats med nödvändiga installationer samt lyckats få fram data ur sin första mySQL-databas så är det bara skoj!
Skönt att man går frammåt!
Passar inte detta bättre på Café Webforum!?
------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu
Jag anser att det kan vara inspirerande för nya php-programmerare att läsa ett sådant här inlägg. :-)
Blir det skönt för dem att veta att det går frammåt för Dig!? :q
------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu
Synd att du har missförstått det genomvänliga inlägg som jag gjorde.
Tanken var att ge nybörjare lite mer hopp om att det blir roligare. En del Skiter i att börja programmera PHP för att det visar sig vara för svårt att komma igång.
Mitt inlägg menar att bara om man kämpar och kommer förbi denna första stora tröskel så är det lek efter det.
Ok?
:-)
Marcus
istället för att sitta där och tjafsa så kan du komma hem till mig och installera MySQL ;)
------------------
"Ibland sitter kristna ungdomar i en källare och käkar ostfralla..."
Å nej, det är ett nöje du inte får missa ;-)
istället för att sitta där och tjafsa så kan du komma hem till mig och installera MySQL
Kör man Windows är det väl bara att dra hem en bunt filer och installera som vilket program som helst...? (Det gjorde jag iaf.. ;))
------------------
ännu ett otroligt genomtänkt inlägg av casca
Så sant så.