Ja har försökt typ en månad nu att få igång det där besökarlänkar skriptet som ligger i wf Script, men efter all tid som ja slösat verkar det som om hela skriptet inte funkar någonstans, så ja undrar om någon skulle vilja vara så snäll o skriva in den exakta koden till skriptet (utan att min lilla hjärna behöver tänka själv) så skulle ja bli väldigt glad, det går även bra att skicka koden till reroller@yahoo.se
tack! Alex
nicclasMedlem sedan feb. 20001 050 inlägg ...verkar det som om hela skriptet inte funkar någonstans.
Ehh, klart att det fungerar :)
...skriva in den exakta koden till skriptet (utan att min lilla hjärna behöver tänka själv).
På wfScript finns den exakta koden ;) och den fungerar OK. Men visst, den kan förbättras, vilket diskuterades i en tidigare tråd.
/nicclas
[Redigerat av nicclas den 17 okt 2000]
Vilket felmeddelande får du? Det brukar vara lättare att lista ut felet om man vet vad "burken" säger.
------------------
Gislaved.net
"Tänk på vad du säger så att du inte säger vad du tänker."
När man väl kommer fram till i.php3 så står det där:
405 Ogiltig kod,
Den metod som anges i begäran är inte tillåten för den resurs som begäran avser. Kontrollera att du använder rätt MIME-typ för den resurs som du frågar efter.Kontakta serverns administratör om det här problemet kvarstår.
Oj då, ja kanske har glömt säga att ja använder Microsoft Personal Webserver som server. Men ja tror väl inte att det kan vara något fel på den? Ja menar ja installerade alla komponenter bortsett från en konstig platshållare på min win98:a så...
roofaMedlem sedan sep. 200054 inlägg Eeh.. har du installerat PHP?
Verkar inte som så.
------------------
He who knows, does not speak.
He who speaks, does not know.
roofa - Spetsnaz
Ok, Lets take one step at time...
Vart kan man då hitta program som installerar php? Dvs hur installerar man PHP?
woodiMedlem sedan feb. 20001 270 inlägg reroller
På www.php.net kanske!? :e
------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu