nanneMedlem sedan dec. 19991 749 inlägg Ville bara säja att klasser var nog det smartaste jag träffat på. Det var lite klurigt att förstå logiken med det hela men nu har jag äntligen förstått hur kraftfullt det egentligen är.
Tips till alla är att lära sig klasser. Allt blir enklare då!
Fan att flickvännen kommer och hälsar på. Är sugen att programmera!
Hrm... nåja.. nu ska jag koda färdigt ett bildvisar script som kommer hamna i script katalogen. Titta där sen...
------------------
Vackra djur gör fula saker även dom
nanne.net
Jo, objektorienterad programmering är verkligen ett lyft.
------------------
° 4711 - the number of the geek °
nicclasMedlem sedan feb. 20001 050 inlägg Själv har jag dock aldrig kännt något behov av objektorientering i PHP, men det kanske beror på att jag aldrig använt PHP till något större projekt. Objektorientering känns däremot naturligt och korrekt i mina Java projekt. Kanske beror det på att Java "tvingar" mig att objektorientera!?
Nanne, jag fattar inte riktigt vad ditt image-viewer script kan användas till? Kan du förklara?
/nicclas - håtetepekolonslashslashwwwpunktnicminussyspunktse
[Redigerat av nicclas den 01 sep 2000]
nanneMedlem sedan dec. 19991 749 inlägg
Nanne, jag fattar inte riktigt vad ditt image-viewer script kan användas till? Kan du förklara?
Nja... egentligen inte till så mycket.
Den var en omskrivning av ett ASP script. Just nu så använder jag den till min skivdatabas där jag kollar om jag har laddat upp ett skivomslag till bilden.
Den kan även vara bra om man inte vill visa adressen till bilderna (eller kanske inte ens har bilderna i webträdet) Eller nåt typ...
*flumm*
------------------
Vackra djur gör fula saker även dom
nanne.net