Någonting som sällan skrivs är att ens IIS fungerar perfekt med PHP, ASP, CGI/Perl, wml, XML osv.
Tänkte bara säga att allt fungerar perfekt efter att jag bytte till Win2k och IIS 5
------------------
Gaski: Viktig IT-profil!!!
9 svar · 285 visningar · startad av Gaski
Någonting som sällan skrivs är att ens IIS fungerar perfekt med PHP, ASP, CGI/Perl, wml, XML osv.
Tänkte bara säga att allt fungerar perfekt efter att jag bytte till Win2k och IIS 5
------------------
Vad bra! Jag hade aldrig förväntat mig något annat ;)
------------------
- Swey
Bäst, vackrast, styggast...
[Redigerat av Swey den 28 aug 2000]
Något annat som sällan skrivs är att vatten är blött, sten är hårt och eld är varmt. ;)
------------------
° 4711 - the number of the geek °
[Redigerat av sgtpepper den 28 aug 2000]
Men eld är varmt och det är inte många som säger detm antingen är den för varm eller för kall.
Försöker bara liva upp stämningen lite bland IIS användare
------------------
Då kanske liknande inlägg ska placeras i IIS-forumet i fortsättningen?
------------------
- Swey
Bäst, vackrast, styggast...
Är det inte saker man förväntar sig av världens näst vanligaste Webserver?
------------------
Jonas Carlsson
http://quake.swe.net/eguana
xeez@swipnet.se
Killed by death
Inte om den har Microsoft stämpel ;)
Ni är ju rent ut sagt taskiga!
> Håll dig till IIS forumet.
Jag kanske tyckte att det passade här för att det är här alla klagar på sitt IIS!
------------------
Gaski,
Jag antar att du vänder dig till mig med din kommentar.
Ni är ju rent ut sagt taskiga!
Nu förstår jag inte alls vad du menar. Eftersom inlägget handlade om IIS bör det placeras i IIS-forumet. Jag sa aldrig att du skulle hålla dig till IIS-forumet utan att liknande inlägg passar bättre där så att de som läser tråden förstår det.
Jag kanske tyckte att det passade här för att det är här alla klagar på sitt IIS!
Om alla klagar på IIS så är det väl uppenbart att inlägget hör till IIS-forumet?
Vi moderatorer är endast till för att hålla ordningen här. Inte för att vara taskiga på något sätt. Jag är ledsen om du uppfattade det så. Vi gör alla vårt bästa för att hålla en god stämning här. Hoppas du inte uppfattar oss som taskiga i fortsättningen.
------------------
mvh Swey
[Redigerat av Swey den 31 aug 2000]