Tjena!
Jag kan absolut ingenting om PHP men jag skulle byta hotell på en sida med en massa PHP-kod.
Jag har fått detta felmess..
Warning: mysql_data_seek(): Offset 0 is invalid for MySQL result index 8 (or the query data is unbuffered) in /customers/webs/270902-16/www/artikelbanken/paper.php on line 326
Är du säker på att $result innehåller ett resultat? Med mina begränsade php-kunskaper låter det som att $result inte innehåller nånting alls, av någon anledning. Fungerar andra frågor?
Är du säker på att $result innehåller ett resultat? Med mina begränsade php-kunskaper låter det som att $result inte innehåller nånting alls, av någon anledning. Fungerar andra frågor?
Förmodligen är det precis det som är felet.
webbSAJTEN, använd mysql_affected_rows() och se hur många rader du får från databasfrågan. Är det 0 så beror felet på tomt resultat.
Om din mysql_data_seek() kommer direkt efter koden ovan, så är det nog så att SQL-frågan inte hittat några rader.
Men kommer din mysql_data_seek() direkt efter koden ovan, då förstår jag inte varför du överhuvudtaget skulle använda dig av mysql_data_seek.
Vad är det du försöker göra ?