MiroMedlem sedan apr. 20059 inlägg Hej!
Jag har funderat på att bygga en hemsida i php innehållande:
1- En adminsida där admin kan:
- Lägga till en ny fil
- Redigera en befintlig fil
- Ta bort en befintlig fil
... via formulärer och inte koder.
2- gästbok och sökfunktion och gärna statistik eller andra fiffiga funktioner...
3- gärna med Mysql
Eftersom jag som nybörjare har enbart hunnit lära mig läsa php koder och inte skriva/koda ett hel system på egen hand så vill jag gärna prova ändra/modifiera färdiga skript som redan finns... Jag har kollat en hel del på olika sajter men försvinner varje gång bland en massa andra skripter och inte hittar det jag letar efter... så snälla finns det någon hjälte som kan hjälpa mig med att hitta rätt skript?
Tack på för hand
Miro
MiroMedlem sedan apr. 20059 inlägg Jag uppskattar alla typer av svar...
SjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg
Jag har kollat en hel del på olika sajter men försvinner varje gång bland en massa andra koder och inte hittar det jag letar efter
Dags att börja namge filerna/koderna du hämtar hem på ett litet bättre sätt?
MiroMedlem sedan apr. 20059 inlägg Har du ett förslag? Vad skulle du använda för sökord i det här fallet?
SjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg Kanske jag som missuppfattade dig, men förstod det som att du laddar hem så mycket script så du inte hittar bland dem själv sen ;)
MiroMedlem sedan apr. 20059 inlägg jaha, nej så långt har jag tyvärr inte kommit. :) hoppas att jag får lite tips här ...
Här finns lite att titta på.
http://www.opensourcecms.com/