sailsoftMedlem sedan juli 2001225 inlägg Jag kommer göra utskick med e-post där jag vill veta om mottagaren öppnat meddelandet eller ej, jag vet att man kan göra det med att lägga in en bild (1*1px). Bilden refererar då till en server som läser ut e-post eller liknande.
Jag har funderat lite på hur man ska kunna skriva skriptet, jag tror att det är möjligt men är det någon som gjort ett sådant liknande skript ? Krävs det något speciellt på servern ?
sailsoftMedlem sedan juli 2001225 inlägg dom är skrivna för varje programmeringsspråk, har du något svar på min fråga eller ?
Skrev i ASP, VbScript!!! kanske kan hjälpa!! :e
sailsoft skrev:
dom är skrivna för varje programmeringsspråk, har du något svar på min fråga eller ?
Fredde Mannen han svara innan men kolla in under ASP, VbScript.
Hoppas du inte blev för grinig men det är jobbigt när folk postar samma sak i flera olika forum.
Inte säkert att du får den respons som du vill ha etca då.
Så bestäm dig för vilket script språk du vill använda sen postar du där ;)
sailsoftMedlem sedan juli 2001225 inlägg ok, jag förstår. Men om jag inte vet vilket språk jag ska använda, vart ska jag posta då ?
RobbanMedlem sedan dec. 19992 555 inlägg I "Webbutveckling - övrigt" kanske?
JojoxxMedlem sedan juni 20004 308 inlägg Tråden stängs p.g.a. korspostning med hänvisning till webForums förhållnigsregler.