Nån som vet om några schyssta värdar som tillåter hemsidor med cgi? Passagen är körd, och det verkar både Yahoo och Tripod också vara.
------------------
Jenza
2 svar · 160 visningar · startad av Jenza
Nån som vet om några schyssta värdar som tillåter hemsidor med cgi? Passagen är körd, och det verkar både Yahoo och Tripod också vara.
------------------
Jenza
Ett förtydligande, ifall någon undrar:
Fram tills för ett par veckor sedan höll jag till i ett forum på Douglas Adams hemsida (http://www.douglasadams.com), men han dog ju i maj förra året och webbisarna på Videoranch (Michael Nesmith) som hostar sidan beslutade att ta ner all interaktivitet och bara spara sidan som en tribute page. Vi var en massa fans som plötsligt stod utan ett schysst forum. Nu har jag hittat ett cgi-script som jag kan använda och har gjort ett nytt forum som påminner om det gamla. Det är rent ideell verksamhet, så jag behöver få reda på nån gratis webhost som även tillåter cgi. Några tips?
------------------
Jenza
Välkommen till wF. Just detta forum är inriktat på perl-programmering och CGI-relaterade frågor. Jag tror du får mer och bättre gensvar på Internet & webbtjänster.
------------------
/ J