Hej jag skulle vara tacksam om ni kunde hjälpa mig med en scipript det är så att jag har lite brottom jag söker efter ett script eller liknande som jag kan använda på webhotellet loopia.se alltså en NT-server som inte har .htaccess.
Scriptet jag söker efter måste vara lätt installerat och sköt helst web baserat där jag kan logga in som adminstrator ok jag talar om för er vad jag har på g. så att ni hänger med det är så att jag skall ha en ny sida uppe snart jag skall erbjuda kurs online till dem som köpt kursen sidan och kursen skall vara på engelska och svenska så jag behöver 2 medlems script till bägge kursen det jag vill göra är att kunderna klivkar på logga in och då poppar det upp ett ruta som vill ha namn samt lösenord jag skulle också vilja se via adminstrationen kundens ip nummer om kunden har spridit lösenordet så att jag kan skicka ett varning till dem, vore bäst om det också finns ett ställe kunden kan skriva in sitt email i ett fält så att deras lösen ord skickas till dem när de tappat den.
Hoppas ni kan hjälpa mig med detta nu har jag sökt i 5 dagar efter detta ni kan se vad jag söker efter på www.lockedarea.com fast jag vill ha till NT-server och helst gratis.
Tack på förhand
------------------
MvH
Mehmet Aksoy
eToJoy - a place to JOY!
info@eToJoy.com