Jag har ett litet problem, vet inte riktigt om det har med ASP.NET att göra ens men det är ju i det jag kodar så jag tar upp det här.
Jag skrev ett litet script som skulle visa hur många aktiva användare det var på sidan med hjälp av global.asax. Jag tror att det fungerade så långt. Problemet kom när jag loggade in på sidan och kom in på "inloggad" sidan. Ingen text syntes där. Jag testade högerklicka och visa källan. Där såg jag då all text som skulle visas, inklusive aktiva användare.
Texten som ska visas ligger inom body tagarna. Någon som förstår vad jag menar och kan hjälpa mig med problemet?
Du är <span id="logon"></span>
med sessionsid: <span id="sessid">foh4r455f0boqg45efyalcur</span>
i applikationen <span id="app">Greggan-applikationen</span>.<br/>
Applikationen har varit igång sedan <span id="datum">2004-01-30 22:32:24</span>.<br/>
Antal aktiva användare i denna applikation:<span id="aktiva">1</span><br/>
<a href="loggaut.aspx">Logga ut</a>
</form>
</body>
</html>
Ganska konstigt, all text som ska synas på sidan finns där och inte inom några konstiga tagar heller. Men sidan är ändå bara vit... =/
haha.. nej det gjorde det ju inte... knepigt att en felaktig title tag ska påverka iaf. Men det var skönt att det löste sig. Tack så mycket niko. Det här var ju nästan pinsamt lätt... =/
Får vara nogrannare framöver... =)