webForumDet fria alternativet

Loopia kör ASP.NET

7 svar · 369 visningar · startad av icaaq

icaaqMedlem sedan okt. 20005 273 inlägg

Jag ser att Loopia har börjat köra ASP.NET för sina Windows kunder, Är det nån som har nån erfarenhet av dem?

/Red. Detta kanske skulle vara under Internet &webbtjänster om så är fallet kan väll nån flytta tråden :)

PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg

De har inte kört igång än.

men.......

sgtpepperMedlem sedan apr. 20007 588 inlägg

OT:

Jag noterar att även Loopia, tillsammans med många andra såsom Aftonbladet etc. inte förstår skillnaden mellan tjäna och spara.

Tydligen skall man kunna tjäna upp till 750 kr genom att teckna abonemang. Mycket trevligt, jag undrar hur dessa stålar betalas ut?

sgtpepper :e

JosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg

Det är ett ganska vanligt fenomen att man förväxlar dessa.

NETworkMedlem sedan juni 20011 732 inlägg

Det är ett ganska vanligt fenomen att man förväxlar dessa.

Speciellt tjejer har en mystisk förmåga att tjäna pengar när de handlar på rea... :OO

Loopia support skrev:

Hej Isac!

Det nya systemet, med ASP.NET och UNIX-konton, fungerar nu för nya kunder.

Överföringen av befintliga kunder kommer att ske på server-basis. Vi kommer att överföra de äldsta kunderna, som ligger på de äldsta servrarna först. Vi kommer att gå ut med information på vår hemsida när flytten är klar, och ni kommer märka det när ni loggar in i Kundzonen.

Det går inte att påverka hur pass snabbt man kommer in i det nya systemet, vi har tusentals kunder som ska flyttas och har tyvärr inte möjlighet att prioritera enskilda kunder.

Björn Österlund
Loopia Support

Då var det bara att öppna ett konto :e

136 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.fb544a5a
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)