webForumDet fria alternativet

Installera

8 svar · 252 visningar · startad av alan

alanMedlem sedan sep. 200279 inlägg

Hej,
Jag försöker installera Visual Studio .NET och får detta meddelande...
Kolla på Bilden

net.gif
NETworkMedlem sedan juni 20011 732 inlägg

Det följer med en Component Update cd med visual studio, det är bara att slänga i den skivan och köra på.

Det är min polares CD, jag har bara en cd skiva hos mig, han sa att han hade 7 cd-skivor till VS .NET... vet inte var han har fått tag i dem...

Förresten, vad menar du med:
När en Ericssonaktie kostar 17 öre är det köpläge, eller?

Det är min polares CD, jag har bara en cd skiva hos mig, han sa att han hade 7 cd-skivor till VS .NET... vet inte var han har fått tag i dem...

Har du bara en cd så behöver du fler... det går åt minst 3 skivor för att installera vs.net har jag för mig. Minst!

Förresten, vad menar du med:
När en Ericssonaktie kostar 17 öre är det köpläge, eller?

Det är ju min fina signatur (kanske dags att byta)! Ett litet välmenat tips bara till alla som vill investera i Ericsson - vänta tills aktien kostar 17 öre. Själv var jag på väg att köpa den för 90SEK och det var ju tur att jag inte gjorde det. :)

OKi ... nu förstår jag... vad bra att du inte gjorde det..... mina syskon har köpt för 165 & 125 ..... & de köpte för 200 000 kr...
LOL
Min polare bor i Eskilstuna... han ska åka till mig om 2 veckor & jag orkar inte vänta på honom... ska fråga de andra polarna om de har den, bara om jag får veta vad CD-skivan heter eller vad den har för nummer...
Var det Component Update eller?

OKi ... nu förstår jag... vad bra att du inte gjorde det..... mina syskon har köpt för 165 & 125 ..... & de köpte för 200 000 kr...

AJ... nu tror jag väl iofs inte att ericsson kommer att gå ned under en krona... men det tar nog ganska många år innan den är uppe på 165... :/

vs.net är på 4 skivor + en component update som du alltså behöver. Det är möjligt att vs.net finns på dvd och har du en sådan så lär du ju inte behöva fler...

CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inlägg

hrm, ganska off-topic detta va? ;)

renholmMedlem sedan apr. 20012 266 inlägg

Ursh moderator kollega, du ska vara förebild :)

CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inlägg

he he, fast det jämnar ut sig, jag har sätt att Network är en klippa i detta forum :)

133 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.fb544a5a
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)