DinoMedlem sedan sep. 20011 914 inlägg Någon som vet var man kan hitta en komplett reference för vad vb.net stöder. I exemplet nedan finns InnerHtml som vad jag vet inte har gått att använda med VB förut. Är det så att vb.net stöder DOM. Har kollat msdn utan att hitta något.
<script language="VB" runat="server">
Sub SubmitBtn_Click(sender As Object, e As EventArgs)
If Password.Value = "ASP.NET" Then
Span1.InnerHtml = "Password correct"
Else
Span1.InnerHtml = "That password is not correct"
End If
End Sub
</script>
renholmMedlem sedan apr. 20012 266 inlägg .NET Framework Class Browser är bra om man behöver kolla upp olika inställningar och sådant. http://docs.aspng.com/quickstart/aspplus/samples/classbrowser/vb/classbrowser.aspx
DinoMedlem sedan sep. 20011 914 inlägg Tackar. Då har man en del att öga igenom. ;)
GrynetMedlem sedan maj 2001329 inlägg Om du har installerat SDK så medföljer en .Net Framework SDK documentation, vilken innehåller alla klasser/metoder m.m som finns. Det finns också en hel del korta exempel som kan vara till hjälp. (Dokumentationen finns att hitta i startmenyn som 'documentation' under sdk fliken)
DinoMedlem sedan sep. 20011 914 inlägg
en .Net Framework SDK documentation
I vilken mapp och vad heter filen. Har letat men hittar den inte.
SPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Den brukar man komma åt genom startmenyn t.o.m., under kategorin Microsoft .NET Framwork.
DinoMedlem sedan sep. 20011 914 inlägg Har ingenting i startmenyn så något måste ha gått väldigt fel. Så som jag skrev ovan, vad heter filen så jag har något att söka på.
icaaqMedlem sedan okt. 20005 273 inlägg Sökvägen till min SDK
[red]
"C:\Program\Delade filer\Microsoft Shared\Help\dexplore.exe" /helpcol ms-help://ms.netframeworksdk
[/red]
Vet inte om det hjälper dig men ;)