okej nu undrar jag vad är .Net...
jag har hört en massa om det men jag har inte fått nån rätsida på vad det är...
vad jag vet funkar C# med det smat att SOAP och microsoft gillar det :)
men vad e det
en ny standard?
------------------
Look Out!
The Tarntula Is Comming
.NET är ett helt framework, där en massa olika programmeringsspråk använder sig av samma klassbibliotek. .NET sägs ska bli plattformsoberoende, vilket skulle förvåna många om Microsoft lyckades med något sånt :)
Sök lite här i .NET-forumet så kommer du hitta en massa information, mycket jämförelser mellan Java och .NET då det finns vissa Java-fanatiker (sgtpepper :OO ;) ) här på wF. :)
Red} Kan lägga till att SOAP är ett protokoll, som kommer nu med .NET.
mycket jämförelser mellan Java och .NET då det finns vissa Java-fanatiker (sgtpepper :OO ;) ) här på wF. :)
"Vår Java som är i himlen. Låt ditt namn bli helgat. Låt ditt rike komma. Låt din vilja ske, på jorden så som i himlen. Ge oss idag vårt plattformsoberoende superspråk för dagen som kommer. Och förlåt oss våra skulder, liksom vi har förlåtit dem som står i skuld till oss. Och utsätt oss inte för prövning, utan rädda oss från det onda" (Java 6:9-13). :e
------------------
det finns ingen.info tillgänglig.
"inside every human being there's an american trying to get out".
För att vara förmodat Javafanatiker så är det ju onekligen lite konstigt att schassen skriver (och håller koll) i ett .NET forum, han sitter nog hemma på kvällarna och knackar C# i sitt nyligen nerladdade .NET framework tilsammans med Visual Studio .NET :e
------------------
"What we were after now was the old surprise visit. That was a real kick and good for laughs and lashings of the old ultraviolence"
-Alex DeLarge in "A Clockwork Orange"
Nej, jag har skrivit en intelligent agent i Java som hela tiden ligger och söker av världens diskussionsforum efter snedvinklade NET-diskussioner och som sedan skickar ett mail till mig :e :p
Fast allvarligt talat så är det resuméns fel. Jag användetr alltid den och det gör att jag ser rubrikerna till alla olika forum, även de onda forumen :).
------------------
det finns ingen.info tillgänglig.
"inside every human being there's an american trying to get out".