------------------ Söndagen den 3 juni kommer webForum-servern att tas ner för
systemunderhåll.
Avbrottet kommer att ske under dagtid. För uppdaterad information se Serverstatus.
------------------ Söndagen den 3 juni kommer webForum-servern att tas ner för
systemunderhåll.
Avbrottet kommer att ske under dagtid. För uppdaterad information se Serverstatus.
Han har nog gjort det i Visual Studio.NET... dock är inte denna editor fri... :l
Har inte hittat någon fri editor ännu, men troligtvis kommer det ifrån någon vänlig själ... :)
Jag säger givetvis till om jag hittar det.
------------------ Söndagen den 3 juni kommer webForum-servern att tas ner för systemunderhåll.
------------------ Söndagen den 3 juni kommer webForum-servern att tas ner för systemunderhåll.
För övrigt fungerar betan hyfsat bra. Den innehåller en del buggar som gör att den krashar någongång ibland, men inte så farligt för att vara MS ;).
Skall man göra windows fönster så är nog VS nog att föredra, men som sagt den kastar ut en hel del pregenerated kod så vill man veta vad man gör skall man nog börja och göra allt för hand.
Innehåller en hel del texteditors till C#. Bla finns där en som heter
Antechinus. Hyfsat bra, jag använde den en del i början när jag gjorde C# grejer.
Det följer faktiskt med en grafisk editor i SDK:en. Den fungerar ungefär som VS alltså dra och släpp. Den är hemskt primitiv i jämförelse men det kan ju vara något att börja med iaf. Filen heter WinDes.exe och finns i mappen FrameworkSDK\Bin\