.NET är släppt som beta 1, så det används förfullt... :)
Visual Studio.Net finns inte i Office2k Premium... men är man medlem på MS MSDN så kan man få den... :)
------------------ Budweiser - Slightly contaminated water... probably harmless, but I would recommend boiling before you drink it... webEye.nuSweQuake.com
------------------ Budweiser - Slightly contaminated water... probably harmless, but I would recommend boiling before you drink it... webEye.nuSweQuake.com
"Visual Studio.Net finns inte i Office2k Premium... men är man medlem på MS MSDN så kan man få den... "
jag blev medlem och fick ett bekräftnings mail men när jag har loggat in så kommer det upp att den vill ha "Customer Account Information" jag fyller i det men "Subscription or Membership ID" ska vara i nummer.
Men mitt Id är ju i bokstäver.
Laddade hem .NET framework Beta 1, installerade det på min server.
Sedan startade jag HomeSite (den texteditor jag använder). Började skriva lite kod, sparade och körde filen...
Svårare än så är det inte... ;)