webForumDet fria alternativet

LoaderExceptions

0 svar · 703 visningar · startad av yohpops

yohpopsMedlem sedan feb. 20011 198 inlägg

Hej.

Sedan jag bytte dator så kan jag inte bygga webparts, jag kan bygga windows program och webservices.
Jag använder VS 2008.

Detta felet får jag:

Error	2	Unable to load one or more of the requested types. Retrieve the LoaderExceptions property for more information.

C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.0A\bin\sgen.exe /assembly:C:\Projects\SPS_ComponentDevelopment\src\EOR\ORDERREPORTINGWEBPART_bak\obj\Release\OrderReportingWebPart.dll /proxytypes /reference:C:\Projects\SPS_ComponentDevelopment\shared\Flextronics.Logging.dll /reference:C:\Projects\SPS_ComponentDevelopment\shared\Microsoft.ApplicationBlocks.Data.dll /reference:C:\Projects\SPS_ComponentDevelopment\shared\Microsoft.ApplicationBlocks.ExceptionManagement.dll /reference:C:\Projects\SPS_ComponentDevelopment\shared\Microsoft.ApplicationBlocks.ExceptionManagement.Interfaces.dll /reference:C:\Projects\SPS_ComponentDevelopment\shared\Microsoft.SharePoint.dll /reference:C:\Projects\SPS_ComponentDevelopment\shared\Microsoft.Web.UI.WebControls.dll /reference:c:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\System.Configuration.dll /reference:c:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\System.Data.dll /reference:c:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\System.dll /reference:c:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\System.Drawing.dll /reference:c:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\System.EnterpriseServices.dll /reference:c:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\System.Web.dll /reference:c:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\System.Web.Services.dll /reference:c:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\System.Windows.Forms.dll /reference:c:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\System.Xml.dll /compiler:/keyfile:MyKeySPS.snk 
SGEN : error : Unable to load one or more of the requested types. Retrieve the LoaderExceptions property for more information.
Done building project "OrderReportingWebPart.csproj" -- FAILED.

Hur får man ut LoaderExceptions?
Jag har testat med olika variablar för sgen utan att bli klokare.

Hur kan man lösa det?

mvh
Johan

125 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.cf67ef55
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
122 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)