Har länge länge meckat med en sida i VS2005. Som mitt eget hobbyprojekt. Det är nära launch nu och som bekant har IE8 kommit. Desvärre fungerar den inte alls med den webläsaren :(
Finns det något verktyg att "konvertera" det jag gjort så det fungerar med IE8 och de tidigare läsarna?
Ps. Har inte IE8 själv men fått det beskrivet för mig..
Visst fungerar den i IE8! Med reservation för butiken i meny Där kommer bara en vit blaffa upp (ner) Annars kan jag inte se direkt vad som skiljer! Kör IE 8.0.7100 dvs Win7.
Visst fungerar den i IE8! Med reservation för butiken i meny Där kommer bara en vit blaffa upp (ner) Annars kan jag inte se direkt vad som skiljer! Kör IE 8.0.7100 dvs Win7.
Du har så rätt Lasp, Den fungerar.. Eller Va!? Det är undermenyer i butiken som ska synas. Vilket det gör i IE6, 7 och FX (som jag har provat).
Varför det inte fungerar i IE8 vet jag inte än.
Bekräftas! Men skall de vara gröna, Butiken. Gästbok, Utfärder samt Övrigt?
Gästbok har ju ingen undermeny! Jag ser ingen vits med att blanda rött och grönt. Rött är väl en varningsfärg!
Det verkar som om man måste "gå in i" butiken en gång extra för att allt skall laddas. Kolla.
Håller med om att rött är en varningsfärg.. Ska byta till något annat.
Gästbok ja det verkar vara något knas där.. Bilder har inte heller någon undermeny men den beter sig korrekt.